fbpx
0.9 C
Budapest
szerda, január 20, 2021
Kezdőlap Filmsomnia Hírek A negatív reklám a legjobb reklám – Most legalábbis ez igazolódott be...

A negatív reklám a legjobb reklám – Most legalábbis ez igazolódott be a Miután összecsaptunk kapcsán

Sok példa volt már arra, hogy egy filmről csak rossz visszhang keletkezett, és éppen emiatt lett napokon belül igencsak felkapott. Hiszen mindenki kíváncsi lesz, ha valami rosszról hall, egyből tudni akarja, hogy tényleg olyan szörnyű-e, mint mondják, és ha igen, mennyire. Aztán persze beindul a mémek gyártása és nincs megállás…

Újabban a legnagyobb port a Miután-franchise kavarja, amely a Wattpad nevű blogoldalon vált népszerűvé, olyannyira, hogy később kiadták az írást könyv formátumban, azután pedig a Paramount Pictures, látva a történet hatalmas sikerét, lecsapott a megfilmesítési jogokra.



A könyvből elkészült első film rendkívül megosztó lett. A kritikusok darabjaira cincálták és úgy savazták, ahogy csak lehetett, a rajongók többsége viszont imádta. Tegyük hozzá, a rajongótábor nagyját a kamaszkor küszöbén álló tinilányok teszik ki, a kritikusok pedig többnyire már a negyvenes éveiket tapossák. A generációs szakadékok között fennálló véleményeltérések pedig talán sosem lesznek kiegyenlítettek.

A második könyv alapján elkészült Miután összecsaptunk ősszel debütált a mozikban, ám a pandémia miatt a Paramount Picturesnek is rá kellett szánnia magát arra, hogy a mozik bezárta miatt a filmjeit különböző streamingoldalakon futtassa. Ebben az esetben a Netflix a platform, ahová egy hete került fel az alkotás.

A kritikusok a második részt is szétszedték, ám a rajongók továbbra is a film mellett állnak ki: ezt mutatja az is, hogy a Miután összecsaptunk uralja a toplisták élét az amerikai Netflixen. Pedig a cselekmény pofonegyszerű: a főszereplő lány és fiú hol jóban vannak és nagyon szerelmesek egymásba, vagy összevesznek, utálják egymást és szenvednek egymásért. Aztán persze megint jön a mindent elsöprő szerelem, aztán újra szakítanak. És ezt újra, újra, újra és újra…

A fiatal közönségnél nagy sikert aratott a történet, a kritikusok viszont annál jobban fintorognak. És hogy kinek van igaza? Mindenkinek és senkinek sem. De az mindenesetre tény, hogy a lázongó kritikusok hatalmas reklámot csináltak a franchise-nak…


ForrásMafab
Nagy Dóra
Nagy Dóra
Dóri vagyok, a magyar irodalom szerelmese, a kortárs magyar filmek és sorozatok lelkes nézője. Az irodalmat nemcsak olvasni, de művelni is szeretem, évek óta próbálkozom versekkel, novellákkal, regényekkel, tanulmányaim során pedig az utóbbi időben forgatókönyvvel is - ugyanis filmelméletet hallgatok a Pázmányon. Hiszek abban, hogy a kultúrát gondozni kell: olvasni és írni róla, de legfőképp csinálni. Ez utóbbiak miatt vagyok én itt.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét

Hírdetés

LEGNÉPSZERŰBB